Filing # 203693945 E-Filed 07/30/2024 04:48:13 PM

LEGAL GROUP

RANDAZZA

IN THE COURT OF THE ELEVENTH JUDICIAL CIRCUIT
IN AND FOR MIAMI-DADE COUNTY, FLORIDA

MAURICIO ANDRES RUIZ “VARELA”,
an individual, CASE NO.: 2024-007863-CA-01

Plaintiff, CIRCUIT CIVIL DIVISION

V.

WPLG, INC., a Delaware corporation; THE DAILY
CALLER, INC., a Delaware corporation; and
YAHOQO, INC., a Delaware corporation,

Defendants.
/

DEFENDANT THE DAILY CALLER, INC.’S
MOTION TO DISMISS AMENDED COMPLAINT

The Daily Caller, Inc. (“The Daily Caller”) moves to Dismiss the Amended Complaint
pursuant to Fla. R. Civ. P. 1.140(b).!

1.0 INTRODUCTION AND FACTUAL BACKGROUND

This is a case about two arrestees with essentially the same name being arrested at the same
time, and WPLG — a well-respected news provider — mixing up their mugshots. The Plaintiff was
arrested for battery against a woman. The other guy was arrested for abusing a minor. The Plaintiff
believes that inside the gap between these crimes lies a right to compensation. “I was accused of
a horrible crime, but not that particular crime” is a novel argument when seeking compensation
for a damaged reputation. This is not a case where the wrong person’s name was published in

connection with a crime. This is not a case where an innocent bystander was mistakenly identified.

! This Motion is not actually necessary at this point, as Plaintiff’s First Amended Complaint is a
rogue document. WPLG filed its answer to the original complaint on June 18, 2024. Fla. R. Civ.
P. 1.190(a) provides that a party can amend once as a matter of course “at any time before a
responsive pleading is served,” and otherwise the party may only amend “by leave of court or by
written consent to the adverse party.” Since a responsive pleading has been filed, Plaintiff had to
file a motion or stipulation to amend. Neither has happened, and so the Amended Complaint is not
a valid amended pleading.

-1-
The Daily Caller’s Motion to Dismiss Amended Complaint



LEGAL GROUP

RANDAZZA

Two arrestees had strikingly similar names and were in the same court, and then someone selected
the wrong mugshot.

Plaintiff Mauricio Andres Ruiz (“Ruiz”) was charged with domestic violence battery in
December 2023. Amended Complaint at 9 10. Coincidentally, at the same time another man with
an identical first and last name,? Mauricio Alexander Ruiz, was charged with an offense against a
student by an authority figure. /d. at § 13. Most “mistaken identity” defamation cases follow the
“wrong place, wrong time,” fact pattern — someone who didn’t do anything at all to bring attention
to themselves is mistakenly identified as a criminal.

This is not one of those cases. Here, Plaintiff, on his own accord and due to his own actions,
inserted himself into the criminal justice system. If one were inclined to call him a “victim” —
which we are not — the only misfortune he suffered was having the same first name, middle initial
and last name of another person haled into the same criminal court on the same day for a different
charge.

Due to the significant public interest regarding criminal activity and the important issue of
violence against women and the abuse of minors by authority figures, Defendant WPLG published
an article about Mauricio Alexander Ruiz’s arrest. /d. § 19. There is no allegation that the written
content of the article was incorrect in any way. However, WPLG erroneously included the
government-provided mugshot for Plaintiff, Mauricio Andres Ruiz, instead of the mugshot for
Mauricio Alexander Ruiz, presumably because the mugshots were taken at the same time and the

names were quite similar. /d.

2 While Plaintiff now claims his last name is “Varela,” that is not what the docket sheet for his
battery case nor his demand for correction indicates. See Complaint at Exhibit A. Whether or not
he is telling the truth about his name, there would be no reason for The Daily Caller to believe
his name was anything other than “Ruiz.” There would be no reason for anyone to believe that
his name was anything other than what was on the docket. This is a mystery to The Daily Caller.

_2-
The Daily Caller’s Motion to Dismiss Amended Complaint



LEGAL GROUP

RANDAZZA

The same day that WPLG published its article about Mauricio Alexander Ruiz, a third-
party user on Twitter, @ASecondChance, tweeted the WPLG article (clearly identifying it as being
sourced from WPLG) and included Plaintiff’s mugshot, as it appeared in the WPLG article. /d. at
9 28. At 4:34 p.m. ET on December 11, 2023, the same day that WPLG published its article, 7The
Daily Caller published in good faith an article based on WPLG’s reporting on Mauricio Alexander
Ruiz’s arrest, embedding the @ASecondChance tweet and a link to the WPLG article. /d. at 9
29-30 & Exhibit D. There is no allegation that anything in 7he Daily Caller’s article is incorrect
aside from the mugshot in the embedded tweet from @ASecondChance, which itself embedded
the mugshot from the WPLG article.

WPLG issued a correction to the incorrect mugshot at 5:16 p.m. ET, after The Daily Caller
published its article. Id. 9 21. WPLG and The Daily Caller both issued corrections swiftly after
receiving notice from Plaintiff’s counsel purportedly under Fla. Stat. § 770.01. Id. at 9 42-44.
Despite this, Plaintiff — without a shred of factual support — asserts that The Daily Caller acted
with actual malice, meaning knowledge of falsity or reckless disregard for falsity. This claim is
premised on nothing but conclusory allegations. /d. at § 55 & 61.

The simple and obvious explanation for what happened here is that WPLG made an
innocent and understandable mistake, and The Daily Caller had no reason to disbelieve WPLG’s
reporting and republished it. The Daily Caller relied on WPLG’s reporting in good faith.> The
mistake is regrettable, but it does not give rise to defamation liability. Plaintiff’s defamation per

se claim fails because the statements at issue were on an issue of public concern and Plaintiff failed

3 WPLG is a longstanding and respectable fixture in South Florida’s media landscape, and there is
no plausible basis to assert that republishing the essence of a story from WPLG represents any
sort of negligence or irresponsibility, let alone the requisite quantum of “actual malice.”

_3-
The Daily Caller’s Motion to Dismiss Amended Complaint



LEGAL GROUP

RANDAZZA

to adequately allege actual malice. His defamation claims fail independently because in this
context, he is libel-proof.

More fundamentally, Plaintiff’s defamation claims fail because The Daily Caller’s
publication is protected by both the “wire service defense” and Section 230 of the Communications
Decency Act, 47 U.S.C. § 230 (“Section 230”). Plaintiff’s Amended Complaint does nothing to
cure the defects in his original Complaint, and instead puts forward an additional theory of liability
that is squarely foreclosed by the single publication rule. The Court should dismiss Plaintiff’s
Amended Complaint in its entirety against The Daily Caller, with prejudice.

2.0 LEGAL STANDARD

Florida courts, like their federal counterparts, have long and proudly recognized that early
dismissal of cases impacting First Amendment rights is particularly warranted “because of the
chilling effect these cases have on freedom of speech.” Stewart v. Sun Sentinel Co., 695 So. 2d
360, 363 (Fla. 4th DCA 1997). This is the case here.

Moreover, a complaint must allege sufficient ultimate facts on its face to show that the
plaintiff is entitled to relief. Edwards v. Landsman, 51 So. 3d 1208, 1213 (Fla. 4th DCA 2011).
Florida is a fact-pleading jurisdiction, meaning a complaint must allege “ultimate facts” showing
an entitlement to relief against each individual defendant. Miami-Dade County v. Deerwood
Homeowners’ Ass’n, 979 So. 2d 1103, 1104 (Fla. 3d DCA 2008) (noting that “[1]egal conclusions
unsupported by ultimate facts are not enough to state a cause of action”). Conclusory allegations,
such as a mere recitation of the elements of a cause of action, as is the case here, are not enough

to defeat a motion to dismiss. /d.

-4-
The Daily Caller’s Motion to Dismiss Amended Complaint



LEGAL GROUP

RANDAZZA

3.0 ARGUMENT

Plaintiff’s Amended Complaint contains three causes of action: (1) defamation; (2)
defamation per se; and (3) a request for a declaratory judgment. Plaintiff fails to state a claim for
any of them.

3.1 The Defamation Claims Fail Because of the Wire Service Defense

The Daily Caller did no more than republish content from a trusted news publication, which
cannot give rise to defamation liability. This is black-letter Florida law, and in fact, the wire service
defense was invented by Florida’s courts as far back as 1933. ““[A] republisher may rely on the
research of the original publisher, absent a showing that the republisher had, or should have had,
substantial reasons to question the accuracy of the articles or the bona fides of the reporter.”” Nix
v. ESPN, Inc.,No. 1:18-cv-22208-UU, 2018 U.S. Dist. LEXIS 149345, *14-15 (S.D. Fla. Aug. 30,
2018) (quoting Rakofsky v. Washington Post, 39 Misc. 3d 1226(A) (Sup. Ct. 2013)), aff’d 772 Fed.
Appx. 807, 813 (11th Cir. 2019) (holding that media republishers prevailed on wire service defense
where “Appellants did not assert facts to show, and there is nothing else to suggest, that ESPN or
USA Today were negligent, reckless, or careless in relying on AP’s content”); see Layne v. Tribune
Co., 108 Fla. 177, 238 (1933) (articulating defense in similar fashion); Nelson v. Associated Press,
Inc., 667 F. Supp. 1468, 1477 (S.D. Fla. 1987) (applying defense to news periodical). The court in
Nix found that the wire service defense precluded defamation liability because “[t]he Associated
Press is a reputable news agency, and its article was a substantially accurate summary of judicial
proceedings. Accordingly ... Plaintiffs’ claims against the republishers ... are barred by the wire
service defense.” 2018 U.S. Dist. LEXIS 149345 at *15.

While New York cases are not controlling, the wire service defense in Florida is
“substantially identical” to the same defense in New York, and is suitably persuasive. /d. at *8.

The court in Karaduman v. Newsday, 51 N.Y.2d 531, 416 N.E.2d 557 (1980), stated that the wire

-5-
The Daily Caller’s Motion to Dismiss Amended Complaint



LEGAL GROUP

RANDAZZA

service defense establishes that “a company or concern which simply republishes a work is entitled
to place its reliance upon the research of the original publisher, absent a showing that the
republisher ‘had, or should have had, substantial reasons to question the accuracy of the articles or
the bonafides of [the] reporter.”” In no articulation of the defense is there any requirement that the
article being republished be ‘“accurate,” just that there be no substantial reason to doubt its
accuracy.

Nothing in Plaintiff’s Amended Complaint comes close to suggesting there were any
reasons, substantial or otherwise, to query WPLG’s accuracy in reporting about Mauricio
Alexander Ruiz.

WPLG operates the ABC affiliate television station in South Florida, as well as its news
website <local10.com>. Amended Complaint at § 7. WPLG published a story that was accurate in
all respects aside from using the mugshot it obtained from local police. WPLG is local to the court
where the case took place. WPLG is well-respected. Three of its reporters were runner-ups for the
2021 Esserman-Knight Journalism Awards. See 2021 Esserman-Knight Journalism Awards
recipients, at Exhibit 1.# Its staff includes Louis Aguirre, who received six Emmy awards for
environmental reporting. See Dakota Hays, “2024 Porter Prize Awardee: Louis Aguirre,” Miami
Waterkeeper (Feb. 29, 2024), at Exhibit 2.> With respect to news reporting, WPLG would be
properly considered to be worthy of complete deference and respect.

Given the lack of any allegations regarding WPLG’s reliability, The Daily Caller properly

relied on WPLG’s reporting, and the wire service defense and facts stated in the Compliant utterly

4 Awvailable at: https:/knightfoundation.org/esserman-knight-prize/ (last accessed July 30, 2024).
> Available at: https://www.miamiwaterkeeper.org/porter-prize-2024-louis-aguirre (last accessed
July 30, 2024).

-6-
The Daily Caller’s Motion to Dismiss Amended Complaint


https://knightfoundation.org/esserman-knight-prize/
https://www.miamiwaterkeeper.org/porter-prize-2024-louis-aguirre

LEGAL GROUP

RANDAZZA

preclude defamation liability. The Daily Caller’s article does not add a single potentially
defamatory word or idea not contained in WPLG'’s reliable report.

With the benefit of having seen The Daily Caller’s briefing on the wire service defense,
Plaintiff attempts to plead around this in his Amended Complaint by adding allegations that 7he
Daily Caller kept its article online even after WPLG issued its correction on December 11, 2023.
Amended Complaint at 99 32-34. These new allegations do not help Plaintiff.

As the exhibits to the Amended Complaint show, The Daily Caller published its article
before WPLG published its correction. Plaintiff argues that knowledge of WPLG’s update should
be imputed to The Daily Caller: there is no non-conclusory allegation that The Daily Caller was
actually aware of it. It is wildly contrary to Florida and Constitutional law that The Daily Caller
had some legal obligation to remove its article upon this constructive knowledge developing.
While this is argument is too cute by half, it has no support in the law, anywhere.

Fla. Stat. § 770.07 codifies the “single publication rule” and provides that “[t]he cause of
action for damages founded upon a single publication or exhibition or utterance, as described in s.
770.05, shall be deemed to have accrued at the time of the first publication or exhibit or utterance
thereof in this state.” Fla. Stat. § 770.05 provides examples of a “single publication,” including
“any one edition of a newspaper ....” The purpose of the single publication rule “is to avoid
continuous litigation following mass dissemination in the modern media,” and establishing a single
point in time to determine when the statute of limitations period has run. Swedberg v. Goldfinger’s
South, Inc., 338 So.3d 332, 335 (Fla. 3d DCA 2022) (citing Musto v. Bell South Telecomms. Corp.,
748 So. 2d 296, 298 (Fla. 4th DCA 1999). Accordingly, “continued dissemination of a statement

through the mass media will be treated as a single publication when the publisher ‘does not make

-7-
The Daily Caller’s Motion to Dismiss Amended Complaint



LEGAL GROUP

RANDAZZA

a separate publishing decision as to each copy or small batch of copies.”” Id. at 335-36° (quoting
Roberts v. McAfee, Inc., 660 F.3d 1156, 1169 (9th Cir. 2011)). Florida’s single publication rule
applies to the Internet. /d. at 336 (citing Norkin v. The Fla. Bar, 311 F. Supp. 3d 1299, 1304 (S.D.
Fla. 2018)). The rule is also properly applied to dismiss multiple causes of action that are
duplicative of a defamation claim. Happy Tax Franchising, LLC v. Hill, No. 19-24539-CIV-
MORE, 2021 U.S. Dist. LEXIS 107354, *20-21 (S.D. Fla. June 7, 2021) (recommending dismissal
of tortious interference claim based on same allegations as defamation claim) (recommendation
adopted in 2021 U.S. Dist. LEXIS 161518 (S.D. Fla. Aug. 26, 2021)).

Under the single publication rule, Plaintiff’s defamation claims accrued at 4:34 p.m. on
December 11, 2023, and Florida does not recognize any subsequent cause of action for merely
keeping the article on The Daily Caller’s website. Amended Complaint at Exhibit D. At this time,
WPLG had not issued its correction.

At the time of The Daily Caller’s publication, it had no reason to doubt the veracity of
WPLG’s article or the @ASecondChance tweet containing the mugshot taken from the WPLG
article. See Basulto v. Netflix, Inc., No. 22-21796-CIV-MORE, 2023 U.S. Dist. LEXIS 76537, *45
n.11 (S.D. Fla. May 2, 2023) (citing Pippen v. NBCUniversal Media, LLC, 734 F.3d 610, 614 (7th

Cir. 2013) and Shoen v. Shoen, 48 F.3d 412, 417 (9th Cir. 1995) for the proposition that facts

® The court in Swedberg found that the single publication rule did not apply because the defendant
made a second, subsequent tortious publication that created a new cause of action. /d. at 336. Here,
in contrast, the only allegation is that 7he Daily Caller published a single article and did not remove
it from the internet.

-8-
The Daily Caller’s Motion to Dismiss Amended Complaint



RANDAZZA | LEGAL GROUP

learned after initial publication are irrelevant to inquiries regarding knowledge of falsity, such as
actual malice, under the single publication rule).”

Plaintiff has utterly failed to state a claim for defamation against The Daily Caller, and no
amendment could cure this defect.

3.2 All Claims Fail Against The Daily Caller Because of Section 230
(“Communications Decency Act”)

Despite Plaintiff’s somewhat sideways reasoning, The Daily Caller is immune under 47
U.S.C. § 230(c)(1), which states unambiguously that “[n]Jo provider or user of an interactive
computer service shall be treated as the publisher or speaker of any information provided by
another information content provider.” This creates absolute immunity so long as the defendant is
a provider or user of such a service and did not materially contribute to the creation or development
of the allegedly tortious content. 47 U.S.C. § 230(f)(3) defines “information content provider” as
“any person or entity that is responsible, in whole or in part, for the creation or development of
information provided through the Internet or any other interactive computer service.”

Moreover, that immunity has been extended nationwide to news organizations like 7he
Daily Caller. “The majority of federal circuits have interpreted the CDA to establish broad ‘federal
immunity to any cause of action that would make service providers liable for information

originating with a third-party user of the service.”” Almeida v. Amazon.com, Inc., 456 F.3d 1316,

7 In his opposition to the pending motion to stay discovery, Plaintiff cites Taub v. McClatchy
Newspapers, Inc., 504 F. Supp. 2d 74 (D.S.C. 2007), for the proposition that a republisher later
having reason to doubt the accuracy of an original publication may defeat the wire service defense.
But McClatchy has no application here. That case did “not present the typical scenario whereby a
newspaper publishes an article from a reputable wire service or news agency that the wire service
or news agency picked up from a different source. Instead, the article at issue here originated from
a Gazette article, and the Gazette then republished on its website the AP's altered version of its
original article. Therefore, the Gazette at least had some reason to be aware of the article's
inaccuracies.” That has no similarity to the facts here, where The Daily Caller had no reason to
doubt the veracity of WPLG’s reporting because WPLG did not issue a correction until after 7he
Daily Caller published its article.

-9-
The Daily Caller’s Motion to Dismiss Amended Complaint



LEGAL GROUP

RANDAZZA

1321 (11th Cir. 2006) (quoting Zeran v. Am. Online, Inc., 129 F.3d 327, 330 (4th Cir. 1997)). “The
purpose of the act is ‘to promote the continued development of the Internet and other interactive
computer services and to preserve the vibrant and competitive free market that presently exists for
the Internet and other interactive computer services[.]”” Montano v. Wash. State Dep’t of Health,
No. 1:23-23903-BECERRA/GOODMAN, 2024 U.S. Dist. LEXIS 95402, *34 (S.D. Fla. May 28,
2024) (quoting Woodhull Freedom Found. v. United States, 72 F.4th 1286, 1293 (D.C. Cir. 2023)).

The most common scenario where Section 230 immunity applies is when a user of a social
media platform or online forum posts defamatory content, and the provider of the platform or
forum is sued for it. Every court in the country is in accord that Section 230 immunity applies in
that scenario, but the facts here are different: they actually emphasize the applicability of the
Section 230 defense. The Daily Caller embedded a tweet published by a third-party on the X
platform (formerly Twitter) to illustrate an article on The Daily Caller’s own website. While there
does not appear to be any Florida or Eleventh Circuit case law that matches the fact pattern at bar
perfectly, there are many cases from other jurisdictions across the country establishing that
republishing statements from third parties, even on a different platform or website, is protected
under Section 230.

The seminal case explaining this is Barrett v. Rosenthal, 40 Cal. 4th 33, 146 P.3d 510 (Cal.
2006). There, an individual posted a copy of an article she had received via email on two
newsgroup websites and was sued for republishing defamatory information. /d. at 514. The court
found that the term “users” included individuals using an interactive computer service, and thus
the defendant’s act of republication was protected under Section 230. /d. at 513.

Rosenthal spawned many cases affirming and expanding this reasoning. See Coomer v.

Donald J. Trump for President, Inc., 2024 COA 35, 2024 Colo. App. LEXIS 448, *97-99 (Apr.

-10 -
The Daily Caller’s Motion to Dismiss Amended Complaint



LEGAL GROUP

RANDAZZA

11, 2024) (finding that retweeting allegedly defamatory statements published by a third party, and
including in retweet a verbatim quote from allegedly defamatory statements, was protected under
Section 230); Banaian v. Bascom, 281 A.3d 975, 980 (N.H. 2022) (finding that students who
retweeted allegedly defamatory screenshot of webpage were immune under Section 230); Holmok
v. Burke, 2022-Ohio-2135, 2022 Ohio App. LEXIS 2015, *8-9 (Oh. Ct. App. June 23, 2022)
(finding that defendant who retweeted an allegedly defamatory tweet and added a hashtag was
immune under Section 230).

Courts apply this reasoning even in cases where information was provided by a third party
on one online platform and republished on a different platform. See Comyack v. Giannella, 2020
N.J. Super. LEXIS 49, #117-18 (N.J. Super. Ct. Apr. 21, 2020) (finding that Facebook users who
made Facebook posts republishing allegedly defamatory statements published by third parties on
social media websites Reddit and Instagram were immune under Section 230); Marfione v. Kai
U.S.A., Ltd., No. 17-70, 2018 U.S. Dist. LEXIS 51066, *16 (W.D. Pa. Mar. 27, 2018) (finding
defendant whose Instagram account linked to allegedly defamatory article published by third party
was immune under Section 230); Roca Labs, Inc. v. Consumer Op. Corp., 140 F. Supp. 3d 1311,
1320 (M.D. Fla. 2015) (finding consumer review website that published tweets quoting and linking
to allegedly defamatory reviews published by third parties was immune under Section 230);
Vasquez v. Buhl, 150 Conn. App. 117,90 A.3d 331, 344 (2014) (finding newspaper that linked to
allegedly defamatory article published by third party was immune under Section 230).

The court in Nat’l Ass 'n of the Deaf'v. Harvard Univ., 377 F. Supp. 3d 49 (D. Mass. 2019),
provided a clear explanation of the relationship between embedded content and Section 230:

By definition, embedded content is content hosted on a third-party server [here,

Twitter] that is hyperlinked in its existing form to content that is hosted on [7he

Daily Caller’s] platform or website. To the extent such content is not content that
was created or developed in whole or in part by [The Daily Caller, The Daily

- 11 -
The Daily Caller’s Motion to Dismiss Amended Complaint



LEGAL GROUP

RANDAZZA

Caller] cannot be an information content provider as to embedded content . . .

Where [The Daily Caller] or someone associated with [The Daily Caller] is

embedding a third party’s content that [The Daily Caller] or someone associated

with [The Daily Caller] did not create or develop in whole or in part — in other

words, is publishing a third party’s content — [The Daily Caller] is entitled to CDA

immunity ....

Id. at 69 (granting judgment on the pleadings on Section 230 grounds). Application of federal law,
aligned with the gentle tug of the First Amendment, cannot possibly be any different in Florida.

The Amended Complaint alleges that “a user of the X social media platform ... using the
handle @ASecondChance tweeted the Locall0.com Article,” which tweet included “an image of
Plaintiff’s mugshot” and the text “#MauricioAlexanderRuiz was arrested last week on a charge of
offenses against a student by an authority figure ....” Amended Complaint at | 28. The Daily Caller
then published an article which “contains a link to the defamatory Locall0.com Article” and
“embeds the Second Chance Tweet, and contains a large image of Plaintiff, which The Daily Caller
actively published in the middle of The Daily Caller Article.” Id. at 9 30.

There is no allegation — and there could not possibly be one on this side of sanctionable
misstatement — that 7he Daily Caller made any defamatory statements or did anything aside from
linking to the <locall0.com> article and embedding the @ASecondChance tweet in its article. In
other words, republishing the content of others. The Daily Caller’s actions are thus
indistinguishable from the many cases throughout the country where mere retweeting and linking
to allegedly defamatory statements were immunized under Section 230. Plaintiff’s defamation
claims fail, and for the same reason, its reach for declaratory judgment fails.

In an attempt to avoid this conclusion, Plaintiff alleges that neither WPLG, Twitter, or any
third party had an “active role ... in supplying the material to a provider or user of an interactive

computer service,” and that The Daily Caller “actively selected for publication the Second Chance

Tweet and its photograph of Plaintiff ....” Id. at q 31. Plaintiff cites W. Sugar Coop. v. Archer-

-12 -
The Daily Caller’s Motion to Dismiss Amended Complaint



LEGAL GROUP

RANDAZZA

Daniels-Midland Co., No. CV 11-3473 CBM (AJWx), 2015 U.S. LEXIS 187740 (C.D. Cal. Aug.
21, 2015), for this proposition.

This allegation is not just a mere legal conclusion: it is incorrect. Archer-Daniels-Midland
states that “[t]he Ninth Circuit has explained that the term ‘provided’ suggests, at least, some active
role by the provider in supplying the material to a provider or user of an interactive computer
service.” Id. at *25-26 (citing Batzel v. Smith, 333 F.3d 1018, 1032 (9th Cir. 2003) (superseded by
statute on unrelated grounds as stated in Breazeale v. Victim Servs., 878 F.3d 759 (9th Cir. 2017)).
However, as the court in Buhl explains, Batzel dealt with a statement provided to the defendant by
a third party that was never intended to be published on the Internet, and thus the court was
concerned about expanding the scope of Section 230 to include such statements. 90 A.3d 331, 340.
Simply put, when dealing with statements like those here, that were originally published online
and then republished by the Defendant, Section 230 provides immunity. /d. at 340-41.

The Daily Caller is thus protected by Section 230, and all of Plaintiff’s claims against it
must be dismissed. Dismissal should be with prejudice, as Plaintiff cannot allege any facts that
would circumvent Section 230 immunity.

33 The Defamation Per Se Claim Fails Because There is No Alleged Actual Malice
3.3.1 The Daily Caller’s Article Was a Matter of Public Concern

Constitutional law has long held that when a plaintiff is a private figure® but the statements
at issue are about an issue of public concern, then the plaintiff can only recover punitive or
presumed damages if he or she proves actual malice. Dun & Bradstreet, Inc. v. Greenmoss
Builders, Inc., 472 U.S. 749, 761-62 (1985); Rabren v. Straigis, 498 So. 2d 1362, 1363 (Fla. 2d

DCA 1986). Plaintiff’s defamation per se claim is distinct from his defamation claim only in that

8 The Daily Caller does not concede that Plaintiff is a private figure, but that would be a question

for another procedural posture, and thus takes this position solely in arguendo.

-13 -
The Daily Caller’s Motion to Dismiss Amended Complaint



LEGAL GROUP

RANDAZZA

he claims damages are presumed. The defamation per se claim should thus be dismissed for lack
of allegations regarding actual malice.

To determine whether there is a matter of public concern, a court considers “the statement’s
content, form and context as revealed by the whole record.” Id. at 1363. Straigis is instructive here.
It dealt with a defendant who was a former member of a harbor pilots’ association who left the
group to form a competing association and filed a lawsuit against the pilots’ association to which
he formerly belonged and some of its members. /d. While the lawsuit was pending, the defendant
was interviewed, during which he allegedly made defamatory statements about the pilots’
association’s members. /d. The court found that the defendant’s statements were on an issue of
public concern because “the performance of harbor pilots in guiding seagoing vessels is a matter
of concern not only for the safety of the vessels but for the public in general.” Id.

There can be no question that a teacher being charged with sexual abuse of a student is an
issue of public concern. There is a well-known public interest in the well-being of students and
adults in positions of power abusing their authority to exploit minors. See, e.g., Aguilar v. Eick,
No. AAN-CV23-6049988-S, 2024 Conn. Super. LEXIS 479, *8 (Super. Ct. Mar. 4, 2024) (noting
that “Superior Courts have also held that the report of alleged sexual abuse of a minor was a matter
of public concern”); Globe Newspaper Co. v. Clerk of Middlesex County Superior Court, 14 Mass.
L. Rep. 412, 2002 Mass. Super. LEXIS 37, *9 (Super. Ct. Mar. 5, 2002) (finding there is a public
concern in “the clergy’s sexual abuse of minors”); Adams v. Metro-Goldwyn-Meyer Studios, Inc.,
2017 Cal. Super. LEXIS 9048, *11 (Super. Ct. Dec. 15, 2017) (finding that “an industry insider’s
alleged abuse of power to obtain sexual gratification from a minor” was a “topic of widespread

public interest™); E. Miss. State Hosp. v. Callens, 892 So. 2d 800, 815 (Miss. 2004) (finding that

- 14 -
The Daily Caller’s Motion to Dismiss Amended Complaint



LEGAL GROUP

RANDAZZA

“the alleged odious abuse and neglect of minors in the State’s care” was “a matter of
unquestionable public concern™).

Plaintiff may argue this is irrelevant, but we must remember that the Plaintiff was arrested
for a rather heinous crime — battery against a woman. If he is successful in proving that the
mistaken mugshot even damaged his reputation at all, that damage would be the distance between
“Mr. Ruiz beats up defenseless women” and “Mr. Ruiz abuses children.” Either of these acts is a
matter of public concern.

There is a comparable public interest in violent crime and who is accused of perpetrating
it. See, e.g., Press-Enterprise Co. v. Superior Court of California, 464 U.S. 501, 508-09 (1984)
(stating that “[c]riminal acts, especially violent crimes, often provoke public concern, even outrage
and hostility ....”"); Merola on behalf of People v. Bell, 68 A.D.2d 24,29 (N.Y. App. Div. 1st Dept.
1979) (finding that “[d]aily, the focus of the media is on violent crime and its effects, e.g., desolated
streets, deteriorating neighborhoods, unsafe subways, and frightened citizens. The public is
concerned with violent crime because it is affected by it ...”); Lamonaco v. CBS, No. 93-
1975(DRD), 1993 U.S. Dist. LEXIS 21744, *22 (D.N.J. July 28, 1993) (finding that crime is a
matter of public interest as a matter of law).

The public has just as much of an interest in knowing the identity of people arrested for
violent crimes (such as battery, for which Plaintiff was arrested) as they do in knowing the identity
of people arrested for abusing minors. Plaintiff cannot reasonably expect this Court to conclude
that violent battery is not a matter of public concern. Violent crime is everyone’s business,
especially when that business winds up in a courts of law.

Moreover, the crime for which Plaintiff was actually arrested does not change the fact that

The Daily Caller’s article itself was in connection with the issue of sexual exploitation. The

- 15 -
The Daily Caller’s Motion to Dismiss Amended Complaint



LEGAL GROUP

RANDAZZA

reasoning in Bloom v. A360 Media LLC, No. 23-cv-11024 (JSR), 2024 U.S. Dist. LEXIS 98286
(S.D.N.Y. June 3, 2024), applies here. That case dealt with news articles about public figure Elon
Musk’s secret mistress who was revealed to have given birth to some of Musk’s children. The
defendant news organization published a few articles on this revelation that inadvertently used the
photo of a woman unrelated to Musk, rather than Musk’s mistress. /d. at *1-2. The defendant filed
a motion under New York’s Anti-SLAPP law, N.Y. Civ. Rights Law § 76-a, which required the
defendant to show that the plaintiff’s claims were “in connection with an issue of public interest.”
The court found that this requirement was satisfied because “the relevant publications reported on
an issue of public interest,” i.e., Musk’s mistress and secret children, even though the plaintiff
played no role in this public issue. Id. at *18. The Daily Caller’s article was invariably about an
issue of public concern, and so Plaintiff’s Amended Complaint must with some degree of
particularity, not mere conclusory allegations, allege actual malice. It does not.

3.3.2 Plaintiff Has Not Pleaded Actual Malice Under the Law

Plaintiff has failed to plead facts sufficient to give any reasonable inference of actual
malice. Readon v. WPLG, LLC, 317 So. 3d 1229, 1235 (2021) (citing Michel v. NYP Holdings,
Inc., 816 F.3d 686, 701-02 (11th Cir. 2016)). The Amended Complaint merely alleges that The
Daily Caller failed to conduct its own investigation, along with the erroneous formulaic allegation
that it “must have” published with actual knowledge of or reckless disregard for falsity.
Assumptions are not granular facts required to be pleaded in a complaint, and no amount of
discovery can change that.

The First Amendment will not allow conclusory allegations of “actual malice” to stand. St.
Amant v. Thompson, 390 U.S. 727, 733 (1968), establishes that a failure to investigate does not
establish actual malice. There are no facts alleged that remotely imply actual malice. Rather, this

is a case of one news outlet relying on the reporting of another reputable news outlet about a

- 16 -
The Daily Caller’s Motion to Dismiss Amended Complaint



LEGAL GROUP

RANDAZZA

breaking story. The Daily Caller did not form its own independent opinion about whether the
mugshot in WPLG’s article was accurate, and it had no reason or obligation to do so. Absent actual
malice, Plaintiff is not entitled to presumed damages, and so his defamation per se claim fails.

3.4  Plaintiff is Libel-Proof

Plaintiff’s defamation claims fail because he has failed to allege they are even defamatory.
The libel-proof plaintiff doctrine, related to the incremental harm doctrine, ‘““prohibits a plaintiff
from recovering for libelous statements where the plaintiff’s reputation in the community was so

299

tarnished before the publication that no further harm could have occurred.”” Davis v. McKenzie,
No. 16-62499-C1V, 2017 U.S. Dist. LEXIS 183519, *37 (S.D. Fla. Nov. 3, 2017) (quoting
Schiavone Const. Co. v. Time, Inc., 847 F.2d 1069, 1073 (3d Cir. 1988)).

This doctrine is most often applied in cases of defamation plaintiffs with a criminal history.
See, e.g., Lamb v. Rizzo, 391 F.3d 1133 (10th Cir. 2004) (finding that reputation of inmate serving
life sentences for murder and kidnapping could not be further harmed by allegedly false news
reporting about his criminal history); Lavergne v. Dateline NBC, 597 Fed. Appx. 760, 761 (5th
Cir. 2015) (finding that allegedly false statements about inmate serving life sentence for murder
could not, as a matter of law, further harm his reputation).

While the Florida Supreme Court has not explicitly adopted the libel-proof plaintiff
doctrine, it has not disavowed the doctrine, either. The court in McKenzie found that the Florida
Supreme Court likely would adopt the doctrine if presented with the question. McKenzie, 2017
U.S. Dist. LEXIS 183519 at *43-44. The Court should apply the doctrine here.

Plaintiff’s own Amended Complaint shows that his reputation could not have been
damaged more by The Daily Caller’s article than it already had been by the actual crime he was

charged with. Defendant does not argue that the Plaintiff could never recover for defamation —

but a defamation claim requires damage to one’s reputation. Plaintiff was arrested for domestic

-17 -
The Daily Caller’s Motion to Dismiss Amended Complaint



LEGAL GROUP

RANDAZZA

violence battery, which a reasonable person would interpret as beating one’s spouse. Amended
Complaint at Exhibit A. That is his reputational starting point (if we are charitable and do not
consider the rest of his rapsheet).

There is no fundamental difference in severity, heinousness, or unacceptability between
wife-beating and the actions Mauricio Alexander Ruiz is alleged to have committed. Furthermore,
before The Daily Caller published its article, WPLG and third parties had already published
Plaintiff’s mugshot and allegedly defamatory publications, meaning any reputational harm had
already been done. Plaintiff is situationally libel-proof here. “I’m a wife beater, not a child abuser”
is not the kind of reputational repair that entitles a plaintiff to relief.’

4.0 CONCLUSION

A local ABC News affiliate used the wrong mugshot in a news article on an issue of public
concern, and The Daily Caller relied on the affiliate’s reporting when it republished the affiliate’s
article on this topic. Both newspapers immediately issued corrections when Plaintiff brought this
mistake to their attention. Nobody ever used the Plaintiff’s name. The First Amendment provides
significant latitude to news organizations in these circumstances, and Congress — with the approval
of courts nationwide — has immunized The Daily Caller’s conduct with Section 230. The Court
should dismiss Plaintiff’s Amended Complaint in its entirety against 7he Daily Caller.

This dismissal should be issued with prejudice, as there is no possible amendment that
could cure the problems with Plaintiff’s claims, as already demonstrated by Plaintiff’s inability to

do so in his Amended Complaint.

? It bears noting that the fact that the abuse charges against Ruiz were eventually dropped is of no
moment. Law enforcement had probable cause to charge him, and thus, he found himself in the
mechanics of the criminal justice system: as public a record as anyone could imagine.

- 18 -
The Daily Caller’s Motion to Dismiss Amended Complaint



RANDAZZA | LEGAL GROUP

Dated: July 30, 2024. Respectfully submitted,

/s/ Marc J. Randazza
Marc J. Randazza

Florida Bar No. 625566
RANDAZZA LEGAL GROUP, PLLC
600 N. Willow Avenue, Suite 101
Tampa, Florida 33606
Tel. 888-887-1776
ecf(@randazza.com

Attorneys for Defendant, The Daily Caller, Inc.

-19 -
The Daily Caller’s Motion to Dismiss Amended Complaint



LEGAL GROUP

RANDAZZA

CASE NO.: 2024-007863-CA-01

CERTIFICATE OF SERVICE

I hereby certify that, on July 30, 2024, a copy of the foregoing was filed electronically.
Notice of this filing will be sent by e-mail to all parties by operation of the Florida E-Filing Portal,
or by mail to anyone unable to accept electronic filing. Parties may access this filing through the

Florida E-Filing Portal.

/s/ Marc J. Randazza
Marc J. Randazza

-20 -
The Daily Caller’s Motion to Dismiss Amended Complaint



Exhibit 1

Esserman-Knight Journalism Awards
2021



6/25/24,3:17 PM Esserman-Knight Journalism Awards 2021 — Knight Foundation

Sl Founo: =
A FOUNDATION

Esserman-Knight Journalism Awards 2021

- XXX

The 2024 Esserman-Knight Journalism Awards are accepting nominations from January 12 -
February 12. Learn more!

https://knightfoundation.org/esserman-knight-prize/ 1/9



6/25/24,3:17 PM Esserman-Knight Journalism Awards 2021 — Knight Foundation

6 2021 Esserman-Knight Awards
Knight Foundation

59:36

The Esserman family and Knight Foundation created these awards to highlight the

local journalists whose work has demonstrated the power to change laws and lives.

Nominations for the Esserman-Knight Journalism Awards, honoring the best public
service reporting in South Florida, are closed for 2021. The recipients were

announced in May.

4

%Ié 2021 ESSERMAN-KNIGHT JOURNALISM
AWARDS FOR PUBLIC SERVICE REPORTING

Congratulations

% TO THIS YEAR'S WINNERS

https://knightfoundation.org/esserman-knight-prize/ 2/9



6/25/24,3:17 PM Esserman-Knight Journalism Awards 2021 — Knight Foundation

WINNER $7500

Manage Preferences

MONIQUE O. MADAN, THE IMMIGRATION PANDEMIC

https://knightfoundation.org/esserman-knight-prize/ 3/9



6/25/24,3:17 PM Esserman-Knight Journalism Awards 2021 — Knight Foundation

Monique O. Madan, who began her reporting for the Immigration Pandemic while
she battled COVID, interviewed more than 370 ICE detainees behind bars during the
course of a year. She chronicled some of their living conditions as cases climbed in
facilities. Her reporting also revealed major gaps in immigration procedures,
including concerning a man detained for 11 years — so long other inmates called him
“abuelo.” Another piece uncovered that ICE was coercing detainees to self-deport, a

process that was halted after the story was published.

WINNER $7500

https://knightfoundation.org/esserman-knight-prize/ 4/9



6/25/24,3:17 PM Esserman-Knight Journalism Awards 2021 — Knight Foundation

TAYLOR DOLVEN, EMILY MICHOT, SARAH BLASKEY, NICK NEHAMAS, ALEX
HARRIS, FORREST MILBURN AND JANE WOOLDRIDGE, COVID CRUISES

A Herald team, led by tourism reporter Taylor Dolven, unveiled the extent of COVID-
19 cases on cruise ships at a time when executives insisted ship-board infections
were few. To determine the truth, the Herald created and published a database of
outbreaks, finding at least 3,908 COVID-19 cases and 111 deaths linked to 87 cruise

ships. In addition, the team told the story of crew members forced to stay at sea

https://knightfoundation.org/esserman-knight-prize/ 5/9



6/25/24,3:17 PM Esserman-Knight Journalism Awards 2021 — Knight Foundation

during the pandemic, creating a WhatsApp newsletter and serving, for many, as

their only link to news from the outside world.

RUNNER-UP $5000

Miami-Dade State Senate candidate actually shill funded by dark moss

GLENNA MILBERG, MARIO ALONSO AND NATALIE DE VARONA OF WPLG
LOCAL 10 NEWS FOR “THE SHILL SCHEME”

Last fall, incumbent State Senator Jose Javier Rodriguez lost his senate seat by just
34 votes. When Milberg probed further, she ultimately uncovered that someone
planted a shill candidate who shared Rodriguez's last name to siphon off votes, a
pattern she also found in another Florida senate district. Milberg tracked down the
“shill” candidate Alex Rodriguez, revealing he actually lives two counties away in
Palm Beach. The story continues as both Alex Rodriguez and the man accused of
masterminding his run, a former Republican state senator, have been arrested for

campaign finance violations.

https://knightfoundation.org/esserman-knight-prize/ 6/9



6/25/24,3:17 PM Esserman-Knight Journalism Awards 2021 — Knight Foundation

HONORABLE MENTIONS ($1,000)

Jacqueline Charles, The Miami Herald: Charles’ work, in part, explored the impact
of COVID-19 on Miami's Haitian-American community, where the stigma of the
disease aided in its spread. Charles also conducted an exclusive interview with
former President Bill Clinton on Haiti, and wrote about the impact of the earthquake

in Port-au-Prince on its ten-year anniversary.

Dan Christensen, the Florida Bulldog: Christensen uncovered Broward Sheriff
Gregory Tony's startling secret - that as a teenager growing up in Philadelphia, he'd
been arrested and charged with murder after he shot and killed a man. Gov. Ron
DeSantis had rushed to appoint Tony as sheriff after the Parkland massacre, leading
to an incomplete background check that did not find the Philadelphia murder nor

additional troubles.

Mario Ariza, Cindy Goodman and David Fleshler, South Florida Sun Sentinel: As
Florida fought COVID-19, the Sun Sentinel looked at Gov. Ron DeSantis’ efforts to
suppress information that would threaten his popularity or the re-election of
President Trump. The reporters found that state health departments were ordered
to stop issuing public statements about the pandemic until after the Nov. 3 election,
the administration sidelined mainstream scientists and that a major source of

scientific disinformation on COVID-19 was from the governor’s own spokesman.

https://knightfoundation.org/esserman-knight-prize/ 7/9



6/25/24,3:17 PM Esserman-Knight Journalism Awards 2021 — Knight Foundation
In addition, the following nominations were named finalists
for their outstanding public service journalism:

e Trevor Aaronson, Florida Center for Investigative Reporting
e Christina Boomer Vazquez, WPLG Local 10

e | ouis Aguirre, WPLG Local 10

e Ana Claudia Chacin, El Nuevo Herald

e Jim DeFede, CBS 4 Miami

e Daniel Ducassi, Florida Bulldog

e Connie Fossi, NBC 6 Miami

e Nora Gamez Torres, The Miami Herald

e Amy Green, Florida Center for Investigative Reporting

e Samantha J. Gross and Ana Ceballos, The Miami Herald
e [sheka N.Harrison, Miami Times

e Michael Lewis, Miami Today News

e Nicholas Nehamas, The Miami Herald

® Romina Ruiz-Goiriena, The Miami Herald

e Susan Stocker, Ben Crandell and Mike Stocker, South Florida Sun Sentinel

Meet the 2020 Winners

https://knightfoundation.org/esserman-knight-prize/

8/9



6/25/24,3:17 PM Esserman-Knight Journalism Awards 2021 — Knight Foundation

Photo (top): first responders evacuate sick crew members from two cruise ships,
the Costa Favolosa and Costa Magica at the U.S. Coast Guard station at the Port of
Miami in Miami, Fla., March 26, 2020. Carlos Barria

Contact Terms Privacy Subscribe FAQ

00©®0

Copyright © 2006-2024 John S. and James L. Knight Foundation. Other copyrights apply where noted.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

@ @le Powered by WordPress VIP

https://knightfoundation.org/esserman-knight-prize/ 9/9



Exhibit 2

2024 Porter Prize Awardee
Louis Aguirre



6/25/24,3:19 PM 2024 Porter Prize Awardee: Louis Aguirre - Miami Waterkeeper

Home | Latest News | 2024 Porter Prize Awardee: Louis Aguirre

PORTER PRIZE

2024 PORTER PRIZE
AWARDEE: LOUIS AGUIRRE

DAKOTA HAYS - FEBRUARY 29, 2024

WPLG LOCAL 10 ANCHOR & ENVIRONMENTAL ADVOCATE

A longtime and staunch defender of the planet, Louis Aguirre brings
awareness of environmental issues in South Florida with the purpose of
seeking solutions. Louis has received numerous accolades for WPLG Local
10's station-wide campaign Don’t Trash Our Treasure, including six Emmy
awards for environmental reporting, an Esserman-Knight Foundation
Journalism award for the primetime series Saving Biscayne Bay and the
“Good 2 Green” award from the South Florida Hispanic Chamber of
Commerce. He's also been recognized with a commendation from the
Miami-Dade County Board of Commissioners, a commendation from the
City of Miami Beach for efforts involving International Coastal Cleanup
Day and induction into the Boys and Girls Club Hall of Fame. A native of
Miami, Louis also enjoys the resources he works to protect by spending
time at the beach with his two rescue dogs.

WE ARE PROUD TO ANNOUNCE LOUIS AS 2024'S PORTER PRIZE
AWARDEE IN HONOR OF HIS DEDICATED SERVICE TO THE
ENVIRONMENT.

https://www.miamiwaterkeeper.org/porter-prize-2024-louis-aguirre 1/4



6/25/24,3:19 PM

2024 Porter Prize Awardee: Louis Aguirre - Miami Waterkeeper

In September 2017, WPLG-Local 10 welcomed multiple Emmy-award winning journalist
Louis Aguirre back home to South Florida and the Local 10 family. Louis co-anchors the
station’s weekday 3:30 p.m., 4:30 p.m. and 5:30 p.m. newscasts. He also anchors the 10
p.m. Local 10 newscast on WSFL.

On Earth Day 2021, Louis became WPLG Local 10's Environmental Advocate and the face of
a new station-wide campaign called Don't Trash Our Treasure. A longtime and staunch
defender of the planet, Louis brings awareness of environmental issues in South Florida
with the purpose of seeking solutions. Louis has received numerous accolades for Don't
Trash Our Treasure, including six Emmy awards for environmental reporting, an Esserman-
Knight Foundation Journalism award for the primetime series Saving Biscayne Bay and the
“Good 2 Green” award from the South Florida Hispanic Chamber of Commerce. He's also
been recognized with a commendation from the Miami-Dade County Board of
Commissioners, a commendation from the City of Miami Beach for efforts involving
International Coastal Cleanup Day and induction into the Boys and Girls Club Hall of Fame.

Beginning his television career at Telemundo in 1989, as a Spanish-language reporter,
Louis eventually made the jump to Local 10 as a reporter and then weekend anchor. Louis
worked at Local 10 from 1989 to 1992, during which time he became one of the few
American journalists allowed into Cuba to cover the 30t anniversary of the Cuban missile
crisis.

Louis would later spend 14 years at WSVN in Miami before relocating to Los Angeles in
2014 to anchor the nationally syndicated program “The Insider.”

Louis has worked for "Extra,” served as lead correspondent for "A Current Affair" and as co-
host of "Fox and Friends.”

In addition, Louis has guest starred on "Sex and the City," "JAG," "Burn Notice," "Guiding
Light" and "All My Children."

A native of Miami, Louis is a graduate of the University of Miami and the Universite de
Paris at La Sorbonne. In his free time, Louis enjoys spending time at the beach with his two
rescue dogs.

https://www.miamiwaterkeeper.org/porter-prize-2024-louis-aguirre

2/4



6/25/24,3:19 PM 2024 Porter Prize Awardee: Louis Aguirre - Miami Waterkeeper

The Miami Waterkeeper Porter Prize is named in honor of Miami Waterkeeper's longtime
attorney, Jim Porter. With a deep and abiding love for Biscayne Bay, Porter dedicated
thousands of hours of service to Miami Waterkeeper’'s mission to protect our environment.
In 2021, Porter lost a long battle with cancer. The Miami Waterkeeper Porter Prize is now
awarded annually to a member of the community who, like Jim, has gone above and
beyond in service of the environment.

YOU MIGHT ALSO LIKE: VIEW ALL >

JUNE 13, 2024

PRESS RELEASE

MAY 31, 2024

Rachel Silverstein's 10-year
Journey of Water Wins for
Miami

GET UPDATES ABOUT OUR WORK

https://www.miamiwaterkeeper.org/porter-prize-2024-louis-aguirre 3/4



2024 Porter Prize Awardee: Louis Aguirre - Miami Waterkeeper

SUPPORT OUR - WORK

MAKE A DONATION

P

**
: X
MIAMI

WATERKEEPER'

Miami Waterkeeper (MWK) is a Miami-based 501(c)3 non-profit organization. Miami
Waterkeeper envisions a resilient South Florida that is a global leader in clean water
solutions, where thriving communities and nature coexist.

PLANET £ )

WATERKEEPER"ALLIANCE

FOR THE )_#'\ .,

MAILING ADDRESS:

P.O. Box 141596

Coral Gables, FL 33114-1596
(305) 905 0856

hello@miamiwaterkeeper.org

f X 0 oM

Made with NationBuilder

See our privacy policy here

https://www.miamiwaterkeeper.org/porter-prize-2024-louis-aguirre






